1

دکتر عبده‌زاده:سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران پیگیر تامین نقدینگی شرکت‌های دارویی است

رئیس هیات‌مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران عنوان کرد: در جلسه مشترکی که با مسئولان و دست‌اندرکاران وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان بانک‌ها و تنی چند از مدیران مالی شرکت‌های داروسازی در محل سندیکا داشتیم، مشکلات تامین نقدینگی شرکت‌های دارویی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مجله خبری غذا و دارو، دکتر محمد عبده‌زاده، در این باره بیان کرد: در این جلسه نمایندگان بخش‌های مختلف درباره تامین مالی زنجیره‌ای و روش‌های تامین نقدینگی شرکت‌های دارویی به گفت‌و‌گو پرداختند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند.

رئیس هیات‌مدیره صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران تاکید کرد: راهکارهای افزایش نقدیندگی شرکت‌های دارویی و همچنین کاهش دوره وصول مطالبات شرکت‌ها به عنوان چالش‌های بزرگ صنایع دارویی کشور، از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

دکتر عبده‌زاده در پایان با ابراز رضایت از مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران این سلسله جلسات را با وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه خواهد داد تا در نهایت بتوانیم نقدینگی مورد نیاز صنعت داروی کشور را با روش‌های مناسب از طریق بانک‌ها تامین کنیم.