1

ملاقات تجاری، شبکه سازی و آموزش

 

نمايشگاه‌های معتبر بين‌المللى با گرايشات علمي و فناوري پل ارتباطى بين بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققين کشورهاى گوناگون است که تنها براى نمايش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پيرامون آنها برگزار نمى‌گردد، بلکه اطلاعات گوناگون در زمينه قيمت‌هاى رقابتى، آخرين استانداردهاى کيفي، آخرين پيشرفت‌هاى علمی و صنعتي و ايده‌هاى اقتصادى – تکنولوژیکی نيز در خلال برگزارى نمايشگاه‌ها مورد تبادل قرار می‌گيرند.
ایران‌‌فارما اکنــون بــه عنــوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه دارو و سلامت کشــور شــناخته می‌شـود و در طـول ایـن سال‌هــا مـورد اسـتقبال طیـف متنوع و وسـیعی از مخاطبـان واقـع شـده اسـت و میزبان بازیگران کلیدی زیست بوم دارویی کشور بوده است.
ایران‌فارما محلی برای گردهمایی تولیدگران، کارآفرینان و صاحب نظران حوزه دارو و سلامت ایجاد و افزایش سینرژی حاصل از این شبکه‌سازی است.
برپایی بیش از 15 برنامه و رویداد در این نمایشگاه و هم‌افزایی و مشارکت بیش از 75 انجمن علمی، صنفی و دانشجویی سبب خواهد شد تا شرکت‌کنندگان در ایران‌فارما علاوه‌بر افزایش مهارت‌های تخصصی، از فرصت‌هایی مانند بهره‌گیری از ملاقات‌های تجاری و شبکه‌سازی ، دسترسی به منابع سرمایه، اساتید و صاحب‌نظران، متخصصان و مزایای زیاد دیگری بهره‌مند می‌شوند.
ایران‌فارما همراه شماست.