1

نهم شهریور برگزار می‌شود؛ آیین افتتاح نوزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران

نوزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران

“آیین افتتاح نوزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران ساعت 9:00 صبح روز چهارشنبه 9 شهریور 1401 با حضور مسئولان عالی‌رتبه وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، دانشگاه‌های علوم پزشکی و سندیکاها و انجمن‌های علمی و صنفی مرتبط در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.”

به گزارش مجله خبری غذا و دارو به نقل از ستاد خبری همایش انجمن علمی داروسازان ایران، نوزدهمین دوره این همایش با محوریت «خدمات بیمارمحور در داروسازی» از تاریخ 9 تا 11 شهریور در مرکز همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. این رویداد در دو بخش همایش علمی (دارای 15 امتیاز بازآموزی) و نمایشگاه جانبی به فعالیت خواهد پرداخت که امتیازهای بازآموزی آن برای داروسازان در نظر گرفته شده است.
معرفی آخرین دستاوردها و نوآوری‌های حوزه داروسازی، برپایی بیش از 70 پنل و کارگاه‌ علمی و تخصصی با حضور استادان برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ایجاد فضای مناسب جهت بررسی مسائل و دغدغه‌های پژوهشگران ازجمله برنامه‌های علمی و اصلی این رویداد است.
همچنین در بخش نمایشگاهی، شرکت‌های داروسازی حاضر در نمایشگاه، با معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود، پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود.
آیین افتتاحیه نوزدهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران ساعت 9:00 صبح روز چهارشنبه 9 شهریور 1401 با حضور مسئولان عالی‌رتبه وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، دانشگاه‌های علوم پزشکی، مدیران شرکت‌های دارویی و نیز سندیکاها و انجمن‌های علمی و صنفی مرتبط در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.//