1

آمارنامه فراورده‌های مکمل تولیدی سال ۱۳۹۹

به گزارش مجله خبری غذا و دارو،آقای دکترعباس کبریایی زاده، رئیس هیئت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی و غذایی ایران در نامه‌ای خطاب به آقای دکتر بهفر، مدیر کل امور فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل گفت: آمارنامه فراورده‌های مکمل تولیدی سال 1399 با مشارکت شرکت‌های عضو این سندیکا تهیه و در وبسایت سندیکا به آدرس www.idsms.org  بارگذاری شده است.

دکترعباس کبریایی زاده افزود: اداره کل امور نیز راسا نسبت به دریافت اطلاعات از شرکت‌ها اقدام کرده و با در اختیار داشتن سامانه TTAC، اطلاعات مربوط به واردات مواد اولیه شرکت‌ها و اطلاعات شرکت‌های توزیع کننده، امکان راستی آزمایی اطلاعات منتشرشده نیز برای آن مجموعه محترم فراهم است.

وی در ادامه گفت: از این رو ما از آن اداره کل خواستیم ضمن بررسی نتیجه ارزیابی‌های صورت گرفته روی آمارهای ارسالی از سوی شرکت‌ها جهت بهره برداری و تدوین راهکارهای دقیقتر برای جمع اوری صحیح اطلاعات به این سندیکا اعلام شود.

دکترعباس کبریایی زاده در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است عدم وصول پاسخ به منزله صحت آمار منتشرشده این سندیکا بوده و این مجموعه آمارنامه انتشار یافته را مبنای ارزیابی و تصمیم گیری‌های بعدی قرار داده و در اظهارنظرها و پاسخگویی به مراجع ذیربط  این آمار را ملاک و معیار قرار خواد داد.