1

تعامل و هم‌افزایی انجمن‌ها، صنعت داروسازی را تقویت می‌کند

 

در جلسه هم‌اندیشی انجمن  و سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران مطرح شد؛

تعامل و هم‌افزایی انجمن‌ها، صنعت داروسازی را تقویت می‌کند

جلسه هم‌اندیشی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران و سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با حضور دکتر حسام‌الدین مدنی رئیس هیئت مدیره و دکتر حسین امیرعضدی دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران و با دعوت از دکتر محمد عبده‌زاده رئیس هیئت مدیره سندیکا، دکتر مرتضی خیرآبادی عضو هیئت مدیره سندیکا و دکتر مهدی سلیمانجاهی دبیر سندیکا در دفتر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران برگزار شد.
توافق‌نظر بیشتر به منظور پیشبرد اهداف حمایتی از تولیدکنندگان، لزوم انعقاد تفاهم‌نامه در مباحث مختلف صنفی و ضرورت ایجاد وحدت رویه برای دستیابی به اهداف از جمله مهم‌ترین موارد مطروحه در این جلسه بود.
در این جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مرتبط پرداختند و مقرر شد جلسه‌‌ای با دعوت از کلیه سندیکاها و انجمن‌های دارویی به منظور تعامل سازنده و هم‌افزایی منافع مشترک برنامه‌ریزی شود.
در پایان حاضرین هدف از برگزاری این جلسات را هم‌اندیشی با انجمن‌های صنفی و سندیکاها در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف انجمن و طرح مشکلات و بررسی راه‌حل آن‌ها دانسته و عنوان کردند با همفکری، تبادل تجارب و وحدت رویه زمینه قوی‌تر کردن صنعت داروسازی را می‌توان فراهم ساخت.