1

تلاشی در راستای توسعه صادرات

 

به گزارش مجله خبری غذا و دارو، خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور نمایش محصولات این شرکت‌ها در بازارهای جهانی راه‌اندازی شده است.

عرضه محصولات دانش‌بنیان، ارائه ایده‌های نوآورانه، ایجاد فضای رقابت‌پذیری با رویکرد صادراتی، ارتقاء زیرساخت‌های تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان، فناور و خلاق تعامل با کارگزاران صادراتی EMCها، دعوت از مهمانان و هیئت‎های خارجی به منظور بازدید از آخرین دستاوردهای محصولات دانش‌بنیان از اهداف برپایی خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) است.

این نمایشگاه بستری مناسب برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه محصولات آن‌ها در سطح بین‌المللی است. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه نموده و ضمن غناء بخشیدن به توانایی‌های صادراتی خود، از فرصت فروش و صادرات این محصولات توسط EMCها و بازدیدکنندگان خارجی استفاده نمایند. بازدیدکنندگان خارجی در قالب هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف از این نمایشگاه دائمی بازدیده کرده و متناسب با نیازهای خود از محصولات عرضه‌شده در آن استفاده می‌کنند.

گفتنی است خانه نوآوری و فناوری ایران در16 حوزه صنعتی و به متراژ 1600 مترمربع در سالن 37A نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شده است که دارو و سلامت یکی از مهم‌ترین پایون‌های این نمایشگاه است.