1

رونمایی از پوستر رسمی هشتمین نمایشگاه ایران فارما / بزرگترین رویداد تخصصی حوزه دارو در راه است

مراسم رونمایی از پوستر رسمی هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما برگزار شد.

مراسم رونمایی از پوستر رسمی نمایشگاه ایران فارما عصر امروز -۱۴ تیرماه- برگزار شد.
به گزارش مجله خبری غذا و دارو،‌ مراسم رونمایی از پوستر رسمی نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) با حضور اعضای هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و اصحاب رسانه در محل سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران برگزار شد.

دکتر محمد عبده زاده رئیس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی در این مراسم عنوان کرد: نمایشگاه ایران فارما در این سال ها خود را جایگاهی برای تجلی صنعت داروسازی کشور مطرح کرده است.
وی درباره رویکرد نمایشگاه در دوره پیش رو گفت: با توجه به شرایط داروسازی، می توان گفت که این صنعت ورای ابعاد سلامت محور و اقتصادی آن، یک هنر است و ما در این دوره تلاش می کنیم این رویکرد را مد نظر داشته باشیم.

دکتر مهدی پیرصالحی عضو هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران درباره هشتمین نمایشگاه ایران فارما تاکید کرد: ایران فارما اگرچه نزد بسیاری، ویترینی برای عرضه محصولات نهایی حوزه داروی کشور تلقی می شود ولی حقیقت این است که این رویداد بین المللی نشان دهنده دستاوردهای کل زنجیره دارو از تامین تا توزیع است.
وی افزود: آمارهای ثبت شده در این زمینه نیز نشان می دهد که بیشترین استقبال برای حضور در ایران فارما از سوی فعالان حوزه ماشین آلات صنایع داروسازی و بعد از آن حوزه مواد اولیه این صنعت بوده است.

دکتر مرتضی خیرآبادی، عضو دیگر هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران نیز در این مراسم تصریح کرد: ایران فارما در این سال ها همواره به عنوان یک رویداد تاثیرگذار در صنعت داروسازی و صنایع مرتبط با آن عمل کرده است و فضایی بی نظیر را برای معرفی آخرین دستاوردهای این صنعت در اختیار فعالان این حوزه قرار داده است.

دکتر خیرآبادی در این باره افزود: می توان گفت بخشی از رشد و توسعه صنایع دارویی کشور در این سال ها به دلیل تلاش های انجام شده در راستای برگزاری موفق ایران فارما بوده است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) از تاریخ 5 تال 7 مهرماه 1402 و با حضور شرکت‌های داروسازی و همه فعالان زنجیره تامین تا توزیع این صنعت، در محل مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.//