1

با همکاری چهار تشکل در آستانه روز خبرنگار برگزار شد: قدردانی از اصحاب رسانه‌های حوزه سلامت

روز خبرنگار - fdmag.ir

در آستانه روز خبرنگار و در مراسمی با همکاری چهار تشکل مرتبط با حوزه سلامت از اصحاب رسانه‌های حوزه سلامت قدردانی شد.

 

شب گذشته -16 مرداد‌ماه- همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار، در ضیافت شامی که در هتل پارسیان انقلاب با حضور اعضای هیات مدیره تشکل‌های مرتبط با حوزه سلامت برگزار شد، از فعالان رسانه حوزه سلامت تقدیر به‌ عمل آمد.

به گزارش مجله خبری غذا و دارو، در این مراسم که با همکاری سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران و همچنین موسسه رسایش برگزار شد، اعضای هیات مدیره این تشکل‌ها ساعاتی را به دور از دغدغه‌های حوزه کاری و خبری، به گپ‌ با خبرنگاران و اصحاب رسانه پرداختند.

برگزاری این مراسم بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات خبرنگارانی بود که در سال‌های اخیر به‌طور مستمر به پوشش اخبار، رویدادها، نشست‌ها و همایش‌های خبری حوزه دارو و مکمل، صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی و سلامت و صنایع مکمل پرداخته و برای انعکاس شفاف اخبار این حوزه تلاش کردند، برگزار شد.

شایان ذکرست از نکات بارز این ضیافت حضور اعضای هیات مدیره همه این تشکل‌ها که نشان از بلوغ فرهنگ ارتباط متقابل اجتماعی داشت. ارتباط متقابل رسانه‌های ارتباط جمعی و فعالان بخش خصوصی صنایع مختلف همواره یکی از ابزارهای موثر اتصال صنعت به جامعه و از سوی دیگر منعکس‌کننده مطالبات مردم از صاحبان صنعت بوده است و رسانه‌های حوزه سلامت به دلیل درهم‌تنیدگی مولفه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، علمی و سیاسی در این حوزه، نقش بسیار مهمی در آگاه‌سازی و شفاف‌سازی نیازها و انتظارات جامعه و صنایع دارند.//