هومن قویمی، یکی از بنیان‌گذاران شرکت پوبر و از فعالان باتجربه صنعت آرایشی و بهداشتی، با اشاره به مسیر رشد این مجموعه، نقش رویداد ایران‌کازمتیکا را در آشنایی فعالان جدید، ارتقای کیفیت تولید و ایجاد شبکه‌سازی مؤثر در صنعت بسیار حیاتی دانست.

قویمی گفت پوبر با نیم قرن تجربه امروز پیشگام بازاریابی و توزیع محصولات زیبایی و مدیکال پوست است و علاوه بر واردات، به حوزه تولید نیز ورود کرده است. به گفته او، پوبر اکنون ۲۲ شعبه فعال در حوزه محصولات تخصصی پوست و مکمل دارد.

وی با اشاره به همکاری با واردکنندگان معتبر و تولید محصولات باکیفیت ایرانی، تأکید کرد که ایران ظرفیت بالایی برای صادرات دارد اما محدودیت‌های ارزی مانع توسعه بیشتر شده است.

رئیس هیئت‌مدیره گروه پوبر با اشاره به بازدیدهای خود از نمایشگاه ایران‌کازمتیکا گفت: «کسی که می‌خواهد وارد این صنعت شود، نباید چرخ را از نو اختراع کند؛ باید بیاید و ببیند چه کسانی حضور دارند، وضعیت صنعت چگونه است و با بازیگران اصلی آشنا شود.» او افزود که حضور تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و واردکنندگان مواد اولیه، تجهیزات، پکیجینگ و رایحه‌ها در این رویداد، فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری، مقایسه و ایجاد ارتباطات حرفه‌ای فراهم می‌کند.

قویمی در پایان گفت:
«ایران‌کازمتیکا بهترین فرصت برای دیدن، یاد گرفتن، گفتگو کردن و آشنا شدن با افرادی است که می‌توانند آینده این صنعت را بسازند؛ چه در تولید، چه در پخش و چه در مارکتینگ.»

اشتراک‌ها:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *