Page 17 - 32
P. 17

‫ایرانفارما‬
    ‫یکرویدادتخصصی‬

     ‫برایخاورمیانه‬

    ‫امـر میسـر نم ‌یشـود‪ ،‬مگر با داشـتن دیدگاه علمـی متکی بـر حمایت از‬                                         ‫شادمهر راستین‪ /‬سردبیر‬
                                        ‫تولیدکننده و پژوهشـگر ایرانی‪.‬‬
                                                                            ‫اصلی‌تریـن ویژگـی رویـداد ایـران فارمـا در همین «رویدادی» شـدن‬
    ‫بـا ایـن اوصـاف‪ ،‬وقتـی صنعـت داروی کشـوری بی ‌نالمللـی‪ ،‬بـا قدمتـی‬      ‫ایـن نمایشـگاه تخصصـی اسـت‪ ،‬چراکـه نـه تنهـا طیـف گسـترده‌ای از‬
    ‫بیـش از صـد سـال و با اتکا به نیروی انسـانی کارآمد و متخصص در سـطح‬      ‫متخصصین‪ ،‬کارشناسـان و مدیران حوزه سالمت بـا رویکرد تولید دارو و‬
    ‫جهانـی م ‌یخواهد حضوری بی ‌نالمللی داشـته باشـد؛ داشـتن چشـ ‌ماندازی‬    ‫تجهیـزات جانبـی در این رویـداد حضور دارند‪ ،‬بلکه در کنار دانشـجویان‪،‬‬
    ‫جهانـی هـم لازم و هـم ضـروری اسـت‪ .‬از ایـن رو آنچه یک دیـدگاه ملی و‬     ‫فار ‌غالتحصیالن‪ ،‬اسـاتید‪ ،‬اعضـای هیئـت علمـی و پژوهشـگران علـوم‬
    ‫رویدادی منطق ‌های را در سـطح بی ‌نالمللی شـاخص م ‌یکند‪ ،‬همانا داشـتن‬    ‫پزشـکی و دارویی کشـور‪ ،‬کارآفرینان‪ ،‬شـرکت‌های اسـتارت آپ و تمامی‬
    ‫یـک اراده جمعـی‪ ،‬برنام ‌هریـزی دقیـق و حمایـت همـه جانبـه از رویدادی‬    ‫موسسـات خدمـات در حـوزه سالمت نیـز در نمایشـگاه ایـران فارمـا‬
                                                                            ‫مشـارکت دارنـد و به ایـن گروه هدف‪ ،‬ناشـران و نویسـندگان آثار علمی‪،‬‬
                                              ‫همچون ایران فارماسـت‪.‬‬         ‫نماینـدگان انتشـارات کتب علمـی خارجی‪ ،‬خبرنگاران‪ ،‬عکاسـان‪ ،‬دبیران‬
    ‫همزمانـی سـومین نمایشـگاه کتا ‌بهـای تخصصـی علـوم پزشـکی‪،‬‬               ‫تحریریـه و صاحبـان امتیـاز رسـانه‌های نوشـتاری و دیجیتالـی حـوزه‬
    ‫دارویـی و دانشـگاهی‪ ،‬دومیـن نمایشـگاه رسـان ‌ههای سالمت محـور‪،‬‬          ‫سالمت‪ ،‬مدیـران روابـط عمومـی و ارتباطـات بی ‌نالملـل و کارشناسـان‬
    ‫هفتمیـن همایش طلای سـبز‪ ،‬تور دانشـجویی‪ ،‬بازار بـورس و حضور بیش‬
    ‫از ‪ 350‬شـرکت داخلی و بیش از ‪ 130‬شـرکت خارجی از ‪ 24‬کشـور‪30 ،‬‬                                 ‫رسـانه ایرانـی و خارجـی را نیـز باید اضافـه کرد‪.‬‬
    ‫هـزار بازدیدکننـده و ‪ 2‬هـزار ویزیتـور خارجی نشـان از رشـد ایـران فارما‬  ‫بنابرایـن ایـران فارمـا بـا رویکـردی فراگیـر و گسـترده توانسـته گروه‬
    ‫در سـطح منطقـ ‌های دارد و قطعـا برنـده رقابـت بـا دو نمایشـگاه ‪CPhI‬‬     ‫کثیـری را در حـوزه تولیـد دارو‪ ،‬درمـان‪ ،‬پزشـکی و تجهیـزات دارویـی‬
    ‫اسـتانبول ‪ 2016‬و ابوظبـی ‪ ،2018‬نمایشـگاه ایـران فارمـا ‪ 2018‬اسـت‪.‬‬
    ‫از ایـن رو بـا چشـ ‌مانداز صـادرات دارو‪ ،‬گسـترش بازار تولید مشـترک‪،‬‬                                                         ‫گردهـم آورد‪.‬‬
    ‫ارائـه خدمـات نیـروی انسـانی بین‌المللـی و ایجـاد شـرکت‌های دانـش‬       ‫از اولیـن دوره ایران فارما‪ ،‬روش‌های نوین برندسـازی بر اسـاس همین‬
    ‫بنیـان می‌توانـد مسـیری باشـد تـا ایـران فارمـا بـه یـک برنـد جهانـی‬    ‫اصـل‪ ،‬تعریف‪ ،‬طراحی و اجرا شـد تا نمایشـگاه با فرمـت رویدادی تجاری‌‬
                                                                            ‫فرهنگـی‪ ،‬از فراگیـری و پایـداری بیشـتری برخوردار شـود‪ ،‬بطور ‌یکه در‬
                                    ‫تبدیـل شـود‪ .‬بـه امیـد آن روز‪u ...‬‬      ‫چهارمیـن سـال برگـزاری‪ ،‬ایران فارما بـه اوج دوران رشـد برندینگ خود‬
                                                                            ‫رسـیده و وارد مرحلـه بلـوغ و ب ‌هعبـارت دیگر گسـترش آن می‌شـود‪ .‬این‬

‫‪15‬‬
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22