Page 17 - 32
P. 17
ایرانفارما
یکرویدادتخصصی
برایخاورمیانه
امـر میسـر نم یشـود ،مگر با داشـتن دیدگاه علمـی متکی بـر حمایت از شادمهر راستین /سردبیر
تولیدکننده و پژوهشـگر ایرانی.
اصلیتریـن ویژگـی رویـداد ایـران فارمـا در همین «رویدادی» شـدن
بـا ایـن اوصـاف ،وقتـی صنعـت داروی کشـوری بی نالمللـی ،بـا قدمتـی ایـن نمایشـگاه تخصصـی اسـت ،چراکـه نـه تنهـا طیـف گسـتردهای از
بیـش از صـد سـال و با اتکا به نیروی انسـانی کارآمد و متخصص در سـطح متخصصین ،کارشناسـان و مدیران حوزه سالمت بـا رویکرد تولید دارو و
جهانـی م یخواهد حضوری بی نالمللی داشـته باشـد؛ داشـتن چشـ ماندازی تجهیـزات جانبـی در این رویـداد حضور دارند ،بلکه در کنار دانشـجویان،
جهانـی هـم لازم و هـم ضـروری اسـت .از ایـن رو آنچه یک دیـدگاه ملی و فار غالتحصیالن ،اسـاتید ،اعضـای هیئـت علمـی و پژوهشـگران علـوم
رویدادی منطق های را در سـطح بی نالمللی شـاخص م یکند ،همانا داشـتن پزشـکی و دارویی کشـور ،کارآفرینان ،شـرکتهای اسـتارت آپ و تمامی
یـک اراده جمعـی ،برنام هریـزی دقیـق و حمایـت همـه جانبـه از رویدادی موسسـات خدمـات در حـوزه سالمت نیـز در نمایشـگاه ایـران فارمـا
مشـارکت دارنـد و به ایـن گروه هدف ،ناشـران و نویسـندگان آثار علمی،
همچون ایران فارماسـت. نماینـدگان انتشـارات کتب علمـی خارجی ،خبرنگاران ،عکاسـان ،دبیران
همزمانـی سـومین نمایشـگاه کتا بهـای تخصصـی علـوم پزشـکی، تحریریـه و صاحبـان امتیـاز رسـانههای نوشـتاری و دیجیتالـی حـوزه
دارویـی و دانشـگاهی ،دومیـن نمایشـگاه رسـان ههای سالمت محـور، سالمت ،مدیـران روابـط عمومـی و ارتباطـات بی نالملـل و کارشناسـان
هفتمیـن همایش طلای سـبز ،تور دانشـجویی ،بازار بـورس و حضور بیش
از 350شـرکت داخلی و بیش از 130شـرکت خارجی از 24کشـور30 ، رسـانه ایرانـی و خارجـی را نیـز باید اضافـه کرد.
هـزار بازدیدکننـده و 2هـزار ویزیتـور خارجی نشـان از رشـد ایـران فارما بنابرایـن ایـران فارمـا بـا رویکـردی فراگیـر و گسـترده توانسـته گروه
در سـطح منطقـ های دارد و قطعـا برنـده رقابـت بـا دو نمایشـگاه CPhI کثیـری را در حـوزه تولیـد دارو ،درمـان ،پزشـکی و تجهیـزات دارویـی
اسـتانبول 2016و ابوظبـی ،2018نمایشـگاه ایـران فارمـا 2018اسـت.
از ایـن رو بـا چشـ مانداز صـادرات دارو ،گسـترش بازار تولید مشـترک، گردهـم آورد.
ارائـه خدمـات نیـروی انسـانی بینالمللـی و ایجـاد شـرکتهای دانـش از اولیـن دوره ایران فارما ،روشهای نوین برندسـازی بر اسـاس همین
بنیـان میتوانـد مسـیری باشـد تـا ایـران فارمـا بـه یـک برنـد جهانـی اصـل ،تعریف ،طراحی و اجرا شـد تا نمایشـگاه با فرمـت رویدادی تجاری
فرهنگـی ،از فراگیـری و پایـداری بیشـتری برخوردار شـود ،بطور یکه در
تبدیـل شـود .بـه امیـد آن روزu ... چهارمیـن سـال برگـزاری ،ایران فارما بـه اوج دوران رشـد برندینگ خود
رسـیده و وارد مرحلـه بلـوغ و ب هعبـارت دیگر گسـترش آن میشـود .این
15