Page 29 - 68
P. 29

‫نمایشگاه ایران فارما و دغدغه‌های دارویی‬

              ‫کلی صنعت داروسازی کشور گذاشته است؟‬          ‫هفتمین نمایشگاه تخصصی ایران‌فارما (نمایشگاه‬
    ‫نمایشگاه ایران فارما نزد بسیاری از شرکت‌های‬           ‫بین‌المللی دارو و صنایع وابسته) امسال با حضور‬
    ‫داروسازی به‌عنوان یک فرصت اقتصادی طلایی برای‬          ‫شرکت‌های داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی از‬
    ‫جهت عرضه توانایی‌های تولید به‌ویژه به بازدیدکنندگان‬   ‫تاریخ ‪ 18‬تا ‪ 20‬مهرماه در محل مصلای تهران برگزار‬
    ‫خارجی مطرح است و این شرکت‌ها تلاش دارند تا با‬         ‫می‌شود‪ .‬با اینکه هنوز چند ماه تا برگزاری این نمایشگاه‬
    ‫عقد قراردادهای همکاری بین‌المللی و سودآوری از‬         ‫باقی مانده است اما تقریبا همه شرکت‌های داروسازی‬
    ‫مسیر صادرات اندکی از چالش‌های اقتصادی خود را‬          ‫از هم‌اکنون مقدمات را برای حضور پررنگ خود در این‬

    ‫رویداد تخصصی و بین‌المللی مهیا می‌کنند‪ .‬ثبت‌نام برطرف کنند اما بسیاری از کارشناسان و متخصصان‬
    ‫برای واگذاری غرفه‌ها و فضاهای تبلیغاتی نمایشگاه حوزه دارو این نمایشگاه و هدف‌گذاری‌های آن را فراتر‬

                   ‫نیز از سوی برگزارکنندگان این رویداد تخصصی حوزه از جنبه‌های اقتصادی آن نیز می‌دانند‪.‬‬
    ‫دارو آغاز شده و ثبت‌نام اینترنتی بازدیدکنندگان هم در این بخش از ماهنامه غذا و دارو به برخی از‬

    ‫ویژگی‌ها و دستاوردهای نمایشگاه تخصصی ایران‌فارما‬      ‫از طریق آدرس اینترنتی ‪ iphexpo.com‬قابل انجام‬
    ‫از زبان صاحب‌نظران صنعت داروی کشور می‌پردازیم‪.‬‬        ‫است‪ .‬اما این همه تکاپو برای برگزاری هرچه بهتر این‬
                                                          ‫نمایشگاه برای چیست و تاکنون چه تاثیری بر فضای‬
                                      ‫با ما همراه باشید‪:‬‬

‫‪23‬‬
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34