Page 29 - 68
P. 29
نمایشگاه ایران فارما و دغدغههای دارویی
کلی صنعت داروسازی کشور گذاشته است؟ هفتمین نمایشگاه تخصصی ایرانفارما (نمایشگاه
نمایشگاه ایران فارما نزد بسیاری از شرکتهای بینالمللی دارو و صنایع وابسته) امسال با حضور
داروسازی بهعنوان یک فرصت اقتصادی طلایی برای شرکتهای داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی از
جهت عرضه تواناییهای تولید بهویژه به بازدیدکنندگان تاریخ 18تا 20مهرماه در محل مصلای تهران برگزار
خارجی مطرح است و این شرکتها تلاش دارند تا با میشود .با اینکه هنوز چند ماه تا برگزاری این نمایشگاه
عقد قراردادهای همکاری بینالمللی و سودآوری از باقی مانده است اما تقریبا همه شرکتهای داروسازی
مسیر صادرات اندکی از چالشهای اقتصادی خود را از هماکنون مقدمات را برای حضور پررنگ خود در این
رویداد تخصصی و بینالمللی مهیا میکنند .ثبتنام برطرف کنند اما بسیاری از کارشناسان و متخصصان
برای واگذاری غرفهها و فضاهای تبلیغاتی نمایشگاه حوزه دارو این نمایشگاه و هدفگذاریهای آن را فراتر
نیز از سوی برگزارکنندگان این رویداد تخصصی حوزه از جنبههای اقتصادی آن نیز میدانند.
دارو آغاز شده و ثبتنام اینترنتی بازدیدکنندگان هم در این بخش از ماهنامه غذا و دارو به برخی از
ویژگیها و دستاوردهای نمایشگاه تخصصی ایرانفارما از طریق آدرس اینترنتی iphexpo.comقابل انجام
از زبان صاحبنظران صنعت داروی کشور میپردازیم. است .اما این همه تکاپو برای برگزاری هرچه بهتر این
نمایشگاه برای چیست و تاکنون چه تاثیری بر فضای
با ما همراه باشید:
23