Page 31 - 32
P. 31
این نوع کارگاهها ،شیوهای برای آموزش کاربرد یتر و متممی برای .2کارگا ههای سرای اهل قلم
مدیریت و مهارت محسوب م یشوند. سومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی ،دارویی و دانشگاهی و
دومین نمایشگاه رسان ههای سلامت محور همزمان با چهارمین نمایشگاه ایران
کارگاههای Case Studyاز اثربخ شترين انواع کارگاهها هستند .ب ههمین
دلیل است که شرک تها به برگزاری ای نگونه کارگاهها در فضای نمایشگاه فارما 2تا 4مهرماه 1397برگزار خواهد شد.
روی آوردهاند .از ویژگ یهای اصلی برگزاری کارگاههای آموزشی م یتوان به کارگاههای این بخش از نمایشگاه با عنوان سرای اهل قلم برای مخاطبان
همزمان بودن بخ شهای نظری با فعالی تهای عملی اشاره کرد که نتیجه آن فرهن گدوست معرفی شده است .کارگاههای سرای اهل قلم فضایی مناسب
برای ناشران تخصصی ،رسان ههای سلامت محور و فعالان صنفی است تا در
همراهی فعال شرک تکنندگان است. چارچوب پن لهای تخصصی و کارگاههای آموزشی ،چال شهای بخش فرهنگ
20کارگاه مورد کاوی توسط شرک تهای حاضر در نمایشگاه ایران فارما،
و رسانه را مطرح نمایند.
در سه روز نمایشگاه ایران فارما برنام هریزی شده است. کارگاهآموزشیروابطعمومی،کارگاهخبرنویسی،نشستبررسیچال شهای
از این رو نمایشگاه ایران فارما با نزدیک به 50کارگاه آموزشی به لحاظ صنعت نشر از مهمترین عناوین کارگاهی است که به همت اداره فرهنگ و
کمیت و کیفیت در برنام هریزی نسبت به ادوار گذشته این نمایشگاه رشد و
ارشاد اسلامی استان تهران در سرای اهل قلم به آن پرداخته م یشود.
توسعه داشته است.
برای اطلاعات بیشتر راجع به کارگاههای رویداد بی نالمللی ایرا نفارما به .3کارگا ههای مورد کاوی ()CASE STUDY
مطالعه موردی Case Studyمعروف ،همیشه و همه جا در آموزش سایت نمایشگاه www.iranpharmaexpo.comمراجعه و یا اپلیکیشن
mPharmaرا نصب نماییدu. مدیریت و مهارت مورد استفاده قرار م یگرفته است.
29