Page 31 - 32
P. 31

‫این نوع کارگا‌هها‪ ،‬شیو‌های برای آموزش کاربرد ‌یتر و متممی برای‬                                               ‫‪ .2‬کارگا ‌ههای سرای اهل قلم‬
                                     ‫مدیریت و مهارت محسوب م ‌یشوند‪.‬‬           ‫سومین نمایشگاه کتب تخصصی علوم پزشکی‪ ،‬دارویی و دانشگاهی و‬
                                                                              ‫دومین نمایشگاه رسان ‌ههای سلامت محور همزمان با چهارمین نمایشگاه ایران‬
    ‫کارگا‏‌ههای ‪ Case Study‬از اثربخ ‏‌شترين انواع کارگا‌هها هستند‪ .‬ب ‌ههمین‬
    ‫دلیل است که شرک ‌تها به برگزاری ای ‌نگونه کارگا‌هها در فضای نمایشگاه‬                                ‫فارما ‪ 2‬تا ‪ 4‬مهرماه ‪ 1397‬برگزار خواهد شد‪.‬‬
    ‫روی آورد‌هاند‪ .‬از ویژگ ‌یهای اصلی برگزاری کارگا‌ههای آموزشی م ‌یتوان به‬   ‫کارگ‌ا‌ههای این بخش از نمایشگاه با عنوان سرای اهل قلم برای مخاطبان‬
    ‫همزمان بودن بخ ‌شهای نظری با فعالی ‌تهای عملی اشاره کرد که نتیجه آن‬       ‫فرهن ‌گدوست معرفی شده است‪ .‬کارگا‌ههای سرای اهل قلم فضایی مناسب‬
                                                                              ‫برای ناشران تخصصی‪ ،‬رسان ‌ههای سلامت محور و فعالان صنفی است تا در‬
                                     ‫همراهی فعال شرک ‌تکنندگان است‪.‬‬           ‫چارچوب پن ‌لهای تخصصی و کارگا‌ههای آموزشی‪ ،‬چال ‌شهای بخش فرهنگ‬
    ‫‪ 20‬کارگاه مورد کاوی توسط شرک ‌تهای حاضر در نمایشگاه ایران فارما‪،‬‬
                                                                                                                          ‫و رسانه را مطرح نمایند‪.‬‬
                      ‫در سه روز نمایشگاه ایران فارما برنام ‌هریزی شده است‪.‬‬    ‫کارگاهآموزشیروابطعمومی‪،‬کارگاهخبرنویسی‪،‬نشستبررسیچال ‌شهای‬
    ‫از این رو نمایشگاه ایران فارما با نزدیک به ‪ 50‬کارگاه آموزشی به لحاظ‬       ‫صنعت نشر از مهمترین عناوین کارگاهی است که به همت اداره فرهنگ و‬
    ‫کمیت و کیفیت در برنام ‌هریزی نسبت به ادوار گذشته این نمایشگاه رشد و‬
                                                                                    ‫ارشاد اسلامی استان تهران در سرای اهل قلم به آن پرداخته م ‌یشود‪.‬‬
                                                    ‫توسعه داشته است‪.‬‬

    ‫برای اطلاعات بیشتر راجع به کارگا‌ههای رویداد بی ‌نالمللی ایرا ‌نفارما به‬  ‫‪ .3‬کارگا ‌ههای مورد کاوی (‪)CASE STUDY‬‬

    ‫مطالعه موردی ‪ Case Study‬معروف‪ ،‬همیشه و همه جا در آموزش سایت نمایشگاه ‪ www.iranpharmaexpo.com‬مراجعه و یا اپلیکیشن‬

    ‫‪ mPharma‬را نصب نمایید‪u.‬‬                                                   ‫مدیریت و مهارت مورد استفاده قرار م ‌یگرفته است‪.‬‬

‫‪29‬‬
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36