Page 33 - 32
P. 33

‫بزرگترین رخداد دارویی خاورمیانه‪ ،‬فضای نوینی را برای دانشجویان در‬        ‫تور بازدید دانشجویی یک رویداد تجاری – صنعتی و علمی‬
                                 ‫سومین نمایشگاه ایران فارما بوجود آورد‪.‬‬
                                                                            ‫و همچنین آموزشی است که به درک واقعی دانشجویان از‬
    ‫در ایران فارمای سوم؛ در قالب ‪ 9‬تور ویژه دانشجویی‪ 300 ،‬دانشجوی‬
    ‫داروسازی شرکت کردند که از دانشگا‌ههای تهران‪ ،‬ایران‪ ،‬شهید بهشتی‪،‬‬                   ‫بازار کار در ایران کمک شایانی م ‌یکند‪.‬‬

                                ‫دانشگاه آزاد اسلامی و اصفهان و ‪ ...‬بودند‪.‬‬                                           ‫افزایش مهارت ارتباطی‬
                                                                            ‫علاوه بر این‪ ،‬بازدید از صنعت به افزایش مهار ‌تهای بین ‌فردی و‬
      ‫چهارمین ایران فارما ‪ 15 :‬تور بازدید از رویدادهای ایران فارما‬          ‫تکنی ‌کهای ارتباطی کمک م ‌یکند؛ ویژگی که بسیاری از دانشجویان ما‬
    ‫یکی از دستاوردهای نمایشگاه سوم ایران فارما رضایت قابل توجه‬              ‫در دانشگاه فرا نم ‌یگیرند و همین موضوع باعث م ‌یشود تا زمان زیادی‬
    ‫دانشجویان از این نمایشگاه بود‪ .‬از این رو طر ‌حهایی در قالب طرح سفیران‬   ‫را صرف تجربه بدست آوردن در این زمینه کنند‪ .‬آشنایی دانشجویان در‬
    ‫دانشجویی ایران فارما توسط شورای سیاس ‌تگذاری نمایشگاه تدوین گردید‪.‬‬      ‫مورد فعالی ‌تهای صنعتی و مقررات مربوط به بازدیدکنندگان صنعت مورد‬
    ‫طرحی که در آن دانشجویان ب ‌هعنوان بازوهای توانمند در ترویج دانش و علم‬
                                                                                                ‫دیگری است که در طی این تورها آموخته م ‌یشود‪.‬‬
                                     ‫دارویی کشور‪ ،‬محور قرار داده شدند‪.‬‬
    ‫در حال حاضر سفیران ایران فارما جغرافیای گسترد‌هتری از ایران را‬                      ‫سابقه تور بازدید دانشجویی در نمایشگاه ایران فارما‬
    ‫نسبت به دور‌ههای گذشته تحت پوشش قرار م ‌یدهند و با هماهنگ ‌یهای‬         ‫دانشجویان همواره ب ‌هعنوان یکی از گرو‌ههای اصلی و اساسی بازدیدکننده‬
    ‫به عمل آمده با دانشکد‌ههای علوم پزشکی تسهیلات لازم ب ‌همنظور حضور‬       ‫نمایشگاه ایران فارما بوده و هستند و همواره در این نمایشگاه جهت نقش‬
                                                                            ‫آفرینی و حضور هر چه پررنگ تر ایشان توجه و اهتمام خاصی شده است‪.‬‬
                      ‫دانشجویان شهرستا ‌نهای کشور نیز فراهم شده است‪.‬‬        ‫از این رو از دوره دوم ایران فارما‪ ،‬تورهای بازدید دانشجویی شروع به کار‬
    ‫چهارمین نمایشگاه ایران فارما همچون چتری رویدادهای سومین‬
    ‫نمایشگاه کتا ‌بهای تخصصی علوم پزشکی‪ ،‬دارویی و دانشگاهی‪ ،‬دومین‬                       ‫کرد و این آغاز ِ توجه ویژه به نیازهای علمی دانشجویی بود‪.‬‬
    ‫نمایشگاه رسان ‌ههای سلامت محور‪ ،‬هفتمین همایش طلای سبز‪ ،‬کارگا‌هها‬        ‫برگزاری نخستین نمایشگاه کتا ‌بهای تخصصی علوم دارویی و ارائه‬
    ‫و دور‌ههای آموزشی‪ ،‬نمایشگاه عکس حوزه سلامت و ‪ ...‬را زیر پوشش خود‬        ‫تسهیلات در خرید کتاب با تخفیف ویژه نمایشگاهی و هماهنگی جهت‬
    ‫قرارداده است و این یکپارچگی اتفاقات و رویدادهای حوزه دارویی م ‌یتواند‬   ‫ترددهای رایگان از دانشکد‌ههای علوم دارویی به نمایشگاه ایران فارما‪،‬‬
    ‫فرصت مناسبی را برای مخاطبان خویش فراهم سازد تا به دستاوردهای‬            ‫مطلع درخشانی برای نگاه ویژه به دانشجویان و شرایط آ ‌نها بود تا بتوانند‬

                                                ‫ارزشمندی دست یابند‪.‬‬                          ‫بیشترین استفاده را از این رویداد دارویی داشته باشند‪.‬‬
    ‫ایران فارمای چهارم درخصوص تورهای بازدید دانشجویی نیز به بالندگی‬
    ‫رسیده است و پی ‌شبینی م ‌یشود که بیش از ‪ 15‬تور بازدید از دانشکد‌ههای‬             ‫سومین ایران فارما‪ ،‬تور دانشجویی و فرصت‌های شغلی‬
    ‫علوم پزشکی سراسر کشور در این نمایشگاه بزرگ و رویدادهای جانبی آن‪،‬‬        ‫تورهای بازدید از سومین نمایشگاه ایران فارما متفاوت با دوره گذشته‬
                                                                            ‫برگزار شد‪ .‬بازدیدکنندگان دانشجویی سومین نمایشگاه دارو و صنایع‬
                                                     ‫حضور پیدا کنند‪.‬‬        ‫وابسته م ‌یتوانستند در کارگا‌ههای فرص ‌تهای شغلی مشارکت کنند‪،‬‬
    ‫علاوه بر تور بازدید نمایشگاهی‪ ،‬طی برنام ‌هریزی که با چند شرکت بزرگ‬      ‫با اصول و آداب ارائه توانمندی خود به فعالین حوزه صنعت آشنا شوند‪.‬‬
    ‫دارویی به عمل آمده است بازدید صنعتی نیز از شرک ‌تهای دارویی در نظر‬      ‫همچنین رزومه کاری و تحصیلی خود را به شرک ‌تهای دارویی بزرگ و‬
    ‫گرفته شده که در این راستا یکی از اقدامات مهم و اساسی که در پنجمین روز‬   ‫صاحب نام داخلی و یا خارجی ارائه دهند و در کارگا‌ههایی که خود متقاضی‬
    ‫از هفته فارما به آن پرداخته خواهد شد‪ ،‬فراهم نمودن زمینه ارتباط تنگاتنگ‬  ‫آن بودند ب ‌هصورت رایگان شرکت کنند‪ .‬همه این موارد در کنار بازدید از‬
    ‫بین دانشجویان رشت ‌ههای داروسازی با صنایع و شرک ‌تهای دارویی است‪u.‬‬

‫‪31‬‬
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38